Telekomfort

Kontakt

Usługi

Towarzyszymy naszym Klientom na każdym etapie współpracy, służąc fachową i bezzwłoczną pomocą techniczną. Oferujemy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zarówno naszych rozwiązań, jak i wykonanych przez zewnętrzne firmy. Jako eksperci w branży teletechnicznej z ponad 40-letnim doświadczeniem na rynku, prowadzimy szkolenia dla firm i osób indywidualnych.  

Serwis i wsparcie

Uważamy, że podstawą niezawodnego funkcjonowania oraz wygodnej obsługi infrastruktury telefonicznej i komputerowej, jest profesjonalna opieka serwisowa, natychmiastowa reakcja na zaistniałe problemy oraz możliwość szybkiego uzyskania pomocy przez użytkownika. 

W ramach usługi serwisu i wsparcia, oferujemy:

  • konsultacje i porady
  • szkolenia personelu, obsługi i administratorów
  • aktualizacje i modyfikacje oprogramowania systemu
  • rozbudowy i zmiany konfiguracyjne
  • demontaże i utylizację urządzeń
  • dostosowanie infrastruktury współpracującej (np. okablowanie, rozdzielniki, gniazda, przedłużacze)
  • serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
  • naprawy sprzętu i sprzedaż części serwisowych

Przygotowaliśmy 4 warianty współpracy:

  1. Zlecenia indywidualne - na doraźne życzenie Klienta, w razie zaistnienia potrzeby
  2. Rozszerzony System Pomocy – bezpieczna i wygodna ochrona
  3. RSP Biznes – kompleksowa obsługa serwisowa (wsparcie telefoniczne Hotline, usuwanie usterek lub uszkodzeń, rabaty na sprzęt i usługi)
  4. RSP Premium – kompleksowa obsługa serwisowa (jak w RSP Biznes) 24h/7 dni w tygodniu

Zapewniamy:

  • obsługę Klienta przez doświadczonych doradców i serwisantów
  • błyskawiczną reakcję na zgłoszenia
  • szeroki asortyment części zamiennych, dostępnych od ręki
  • opiekę dedykowanego konsultanta
  • sprawną obsługę zdalną i lokalną
  • różne warianty obsługi SLA, dopasowane do potrzeb każdego biznesu
  • atrakcyjną ofertę cenową
  • stałe umowy serwisowe
Realizujemy serwis wszystkich producentów urządzeń z bieżącej oferty, jak również producentów, modeli wycofanych z oferty, jak:
MICRONET, MIKROTEL, SIEMENS (HiCom, HiPath)

Doradztwo handlowe i techniczne

Na każdym etapie współpracy, możesz liczyć na fachowe doradztwo naszych techników i handlowców. Pragniemy, aby zaprojektowana przez nas infrastruktura, w pełni odpowiadała potrzebom Twojego przedsiębiorstwa i zaowocowała szybkim zwrotem z inwestycji. Doradztwo świadczymy zarówno zdalnie, jak i podczas bezpośrednich spotkań. 

W zależności od tematu zapytania, możesz zwrócić się do:

Więcej informacji, znajdziesz w zakładce kontakt

Finansowanie

Wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów, oferujemy finansowanie produktów i usług na atrakcyjnych warunkach - bez konieczności inwestowania własnych środków. 

Do wyboru pozostaje:

  • zakup jednorazowy z kredytowaniem przelewu
  • niskooprocentowany leasing
  • dzierżawa na okres 36, 48 lub 60 miesięcy

Zapewniamy pełną obsługę merytoryczną finansowania z jasnymi i czytelnymi zasadami współpracy.
Po zakończeniu okresu finansowania, jego przedmiot przechodzi na własność Klienta.

Celem poznania szczegółów, prosimy o kontakt

Szkolenia dla użytkowników, administratorów, instalatorów

Jako eksperci w branży teletechnicznej z ponad 40-letnim doświadczeniem na rynku, prowadzimy szkolenia i kursy dla:

  • firm instalacyjno-wdrożeniowych
  • administratorów infrastruktury teleinformatycznej
  • klientów indywidualnych
  • wszystkich osób, zainteresowanych poznaniem możliwości i zasad eksploatacji nowoczesnych urządzeń telekomunikacyjnych 

Zalety i korzyści uczestnictwa w naszych szkoleniach:

  • aktualna tematyka, uwzględniająca dynamiczny postęp oraz zmiany w sprzęcie, oprogramowaniu i aplikacjach
  • szkoleniowcy - praktycy z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie telekomunikacji
  • forma warsztatowa z naciskiem na zastosowanie nabytej wiedzy w życiu zawodowym